行路

傑王兄話想分享下我行路去油塘,沙田,同埋青衣的事。呢d事,講出黎,會俾人笑同埋歧視,不過冇所謂,因為自從我中學時去參觀庇護工場接觸過果度其中一位工友用比較輕蔑的表情後,我以後都唔會驚話俾人笑同歧視,而且我仲會將笑我個d人同果位工友一同歸類。

言 歸正傳,話說行路呢家野,並唔係我發起的,而係兩位華哥,即係逸華劍士同埋大華先行的,佢地兩位,一般人唔做既野,有時會發生o向佢地身上,行路就係佢地 其中一項。行路,其實唔特別,很多人平日都會去下遠足,但係兩位癲佬,佢地遠足,行個條路線的確好遠,不過就相當唔健康....行馬路,而佢地個條元祖路 線,就係由油麻地行去油塘。



油塘篇
我有份行之前,兩位華字頭已經行過幾次,後來會考之後,一來聽佢地講佢地既旅程講得眉飛色舞,我好奇加上無聊之下,便加入佢地既行列。
路線:(我)長沙灣->深水(土步)->太子->旺角->油麻地(佢地住油麻地,我join佢地)->窩打老道,太子道->九龍城->麗晶->九龍灣工業區->牛頭角->觀塘->藍田->油塘

首 先,由於全日都是行路日,我會由我屋企出發,行去油麻地join佢地,呢條路線,我細個返學個陣有時都會行,係呀,由長沙灣行路到油麻地返學,幾刻苦呀! join左佢地之後,就會經窩打老道太子道到九龍城,經舊機場外圍到麗晶花園,呢度我地會買少少野飲,之後就會由九龍灣到工業區,跟住會到牛頭角觀塘直上 藍田,有時會行下吉之島,再行到油塘,o向油塘有間機舖,我地會o向果度打舖機,咁之後就會沿路回程。

雖然呢條路大華有份開發,但係佢之後都冇再行,返而我同逸華劍士就在會考同埋repeat果兩年就經常行,那時跟逸華劍士很熟絡,乜都傾,最常講到的大概是那時在自修室認識的幾位隔離校既真光校友。



沙田篇
行左咁多次油塘其實已經冇晒挑戰性同埋好悶,咁就開始發掘就路線,其中就係行路出入沙田。當年我中六中七就讀小瀝源的商科學校,由於習慣了在行路時思考,有時如果要諗下d難題,例如點追隔離班個女同學,就會選擇行路返屋企。
路線:小瀝源->第一城->城門河->新城市廣場->大圍->大埔道->蘇屋村巴士站(我以前就係住蘇屋了)
而呢條路,通常會揀早放學的日子才可以行,而且都真係幾辛苦,所以都只行過幾次,自己行多數都係由沙田出來,而入沙田就係放假的時候搵埋逸華劍士,這是我們行油塘行到悶之後所想的路線,不過就唔會行到小瀝源咁入,只係行到新城市廣場,行下商場就會回程。

呢條路最危險就係大埔道,因為有好多車高速行駛,而且有好多貨櫃車,真係隨時死鬼左都唔知乜事。

不過數驚險,都算是入青衣。



青衣篇
入青衣只係行過一次,仲係行路入,搭車出。
當時因為平日果d路大識行,冇挑戰性,有一次就諗一個完全冇行去過既地方,計劃只係渣住本地圖就行,唔知點解,就揀左青衣。

路線:長沙灣->荔枝角->美孚後面->荔景->葵芳->長青橋->青衣

前 段太小兒科,到了葵芳才難度高,先要經過一個滿地泥漿的地盤,而且我相信那段路應該係唔俾人行的,只不過係我地強行進入的,跟住就上左條橋,上左橋,先至 驚,條行人路好狹窄,而隔離就係d烈火戰車,真係行出一步都會俾車車死,條橋好長,好不容易才走到青衣,遊歷了一會兒,就決定搭車到荃灣那邊了。

這是一次可一不可再的旅程,而逸華劍士亦可稱得上是「生死之交」了!

這些都一些比較有代表性的路線,還有一些路程短的,例如油麻地到黃埔,也很好玩的。

現在都不會再這樣行路的了!

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男