Meet Joe Black

三天的假期很快便過去了,和我預期的一樣快。

星期天看完 il mare後,今天看Meet Joe Black,中文名好似叫"情約今生",畢比特主演。
個人覺得中文名起得不太貼切,冇所謂啦。畢比特飾演死神,是的,我從沒想過有這麼靚仔的死神。啊,有的,有不哭死神之稱的步驚雲也是靚仔一名。

好像說得太遠了,講番套戲,講死神想體驗下人生,和一個名成利就的老人家做交易,俾佢體驗一下做人,咁佢就唔駛咁快死,跟住阿死神仲愛上左阿老人家個細女。

套戲講左好多哲理,主要係講愛,男女之間的感情,父女情,夫妻情......很同意戲中說要找一個與你有心靈悸動的人,而不是那些身家背景外表過去甚麼的。戲中又說了甚麼才算是愛,愛一個人就是不要讓他/她受傷害,而不是要擁有,也很同意。

很欣賞畢比特可以個樣咁純情,擺明就唔係啦......你睇下 fight club 個畢比特!

成個假期除左睇左兩隻碟,仲有就係打gt4,同埋尋日入元朗,買老婆餅俾阿媽食,買果陣仲講錯左話要買"老人餅"!

今日睇完碟,陪阿媽食左一餐飯,跟住出旺角會合澤少諗住上師傅度,之前遇見tracy,我說她去旅行時我載她到機場,她很開心,開心便好了,我最希望她開心,不會介意早起的。之後會合澤少,食多一餐後便上師傅度,點知上到去佢地談起"功夫",阿澤未看,大家便去看,我已看了一次,今次再看!今次有隻vcd送!好!等我播來看看先!

看完便回家了,如果師傅知道了,會不會鬧我呢?

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚