辭職事件簿

上個月既年假果幾日其實仲有D節目可以寫下,不過呢度一向喜愛插敍法,打尖。

話說我放假其間多口在PLURK講過話可能放完假之後返到公司唔駛撈,誰知道一語之籤,難怪幾年前有位同學常叫我做「烏鴉」,即係古惑仔入面張耀揚做果個角色,我果然係有一把威力無窮既烏鴉咀,YEAH~



25/3 - 放完假,要返工了~~

27/3 - 近放工時間發生了一件事,經理叫我下星期遞辭職信俾佢,我又有型又冷靜地答:好呀!
不過唔夠兩分鐘佢又話HOLD住先,唔好SEND住。(成件事仲有其他章節,可能再寫一篇詳講,睇心情。)

30/3 - 過左個WEEKEND,佢臨放工搵我坐低傾,最後我同意遞辭職信俾佢。

31/3 - 好快咁PRINT左封辭職信出來俾佢。




好多朋友可能覺得我呢個動作好衝動或者好不智,嗯...呢樣野唔係單一事件可以令我做出呢一個決定,反而我好做已經預計到有呢一日既發生,所以,其實我一直都在找工作轉工,甚至計劃轉行。

我寫呢篇之前,翻睇過我由十月開始返工後寫既BLOG,回想返呢半年來既工作情況,大概可以總結為以下幾點:

- 我對呢一份工既工作時間,工作量,工作性質,難度和範圍,都沒有甚麼意見,甚至,很滿意。

- 我上司在十一月頭開始對我有點不滿,我很早就察覺,然後大家也有坐下來討論,我自己也先檢討自己,他開頭對我的指責有:
1. 有時很大意,有D野冇留意到;
2. 唔記得D幾時幾日發生過D咩,有咩人講過D乜;
3. 有D名稱講錯左,例如GROUP EMAIL ADDRESS同EMAIL GROUP ADDRESS係唔同既野來的;
4. 做事方法或者先後次序有問題;
5. 對事件有太武斷既判斷,都冇試清楚就好肯定咁下定論;
6. 仲有其他濕濕碎碎的,不過主要係以上五點。

- 對於他的指責,有D我覺得加強注意一下都好應該:
1. 開頭我的確覺得有D野冇事就算,冇特別注意,尤其我覺得做IN HOUSE唔需要做到呢一種一絲不苟既程度,不過佢要求到咁認真,我都覺得對做野習慣有幫助,呢一方面我好樂意修改一下自己既認真程度。
例如我每CHECK一樣野都會將數據記得清清楚楚,包括SERVER上面剩幾多位,某D FILE 既FILE SIZE有幾大...好老實講,我唔會覺得呢D野記左有乜幫助,記住左只係佢問到時我唔駛再去個SERVER度睇(佢真係會問架),以前我見到呢一類數據知道未到危險位就算的了...

2. 呢個真係要成日拎住本記事簿,好似落口供咁,我諗個作用係隨時翻人舊賬或者防止被人翻舊賬。我唔知咩應該記咩唔應該記,畢竟我對「重要」既定義同佢地唔同,所以後來佢問到一D我覺得一D都唔重要既野,而我真係唔記得果D,佢都會怪我點解唔記底佢,呢D位我當然無言以對,而心入面都會問佢又記唔記得。呢D位我真係無能為力。

3. 名稱呢個佢都明白好多野可能即使講錯左,大家都會明白個意思,但係有分別就是有分別,對是對,錯的錯,OK,我覺得呢D位要執正D,唔可以苟且。我後來都CHECK的好小心冇錯先寫先講。

4. 做事方法呢D我真係只會跟直覺或經驗來做,如果佢冇一D好清楚既指引。後來我俾佢話到都唔會亂來,問清楚佢先做,不過,最煩係問佢佢會嫌我煩,話我唔諗唔變通,唔問佢就有機會話我亂來。後來我都真係唔問...不過每做一個動作都諗定個解釋預備佢問我點解,雖然好多時做一件事有好多方法而果D方法點揀其實都真係冇乜所謂...

5. 太武斷呢樣野,我後來都覺得要試清楚D先好肯定D答案,所以D野都會再三假設再測試,反而我後來覺得佢做troubleshooting時好憑佢自己既經驗,咁咪即係武斷地判斷左件事,so far...大家都其實冇估計錯架喎。

總括來說,有D野我覺得有道理或者對自己做野習慣有好處我都改左,但係幾個月來,佢都仲係好多野不滿,而大家坐低落來傾都不下數次。

我既立場係,我會盡量理解佢既質素要求,我會跟佢標準做好D,但係如果大家對工作要求既分野仲係咁大,即係我俾左力落去做,而佢都仲覺得差得遠,咁即係大家唔夾做野,咁都係算罷啦。有一兩次我講完呢段野,都係話唔係趕我走,叫我唔好誤會。我心諗,佢其實係咪真係想我走,我都係咁做野架啦,依家係佢覺得我做唔到去佢要求果個位置,咁樣都好平常,調返轉,如果我係Manager,下面既人唔達標,我都唔會留佢,純粹管理上既決定,有乜所謂?

個問題係,要我做到點先滿意?而我都叫有進步,佢都話睇到,但係每日照鬧...我就算差,我都唔覺得差到咁!
中途我係有懷疑過自己既工作能力係咪真係咁差的,但係我又真係唔覺得。我後來都做過D自療,等自己唔好冇左信心。你知啦,如果自己都覺得自己好差,冇左信心,咁好難救架啦。

後來佢連俾信我話我知我過左試用都再同我講話仲未滿意我,話再會觀察我一段時間,如果都係唔滿意,都係會勸說我自己辭職,我當時覺得,如果我咁都唔滿意,咁應該一世都唔滿意架啦,所以我一早就有心理準備,同開始搵工。不過,未搵到就發生事件,唔夠佢快。




同佢做野咁耐,唯一同佢諗法相同既係,我地都用拍拖來形容,唔夾,咪分手囉!
係呀,而且我仲係唔會去考究誰是誰非,唔考究原因,仲好爽爽快快,絶不拖拖拉拉。

拉倒呢樣野,我在行。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚