經理的金句

本部門經理亦即係我上司,雖然我只係跟左佢做野半年不足,但係已經學到唔少金句,咪以為呢D說話冇乜特別,佢問既時候我都真係打左個突...好歹我出晒名好鎮定(有D人覺得我係反應遲鈍)

金句一 - 「你係咪想唔做呀?」

金句二 - 「我宜家唔係同你講笑!」

金句三 - 「我覺得你真係好遜色,用遜色黎形容已經好客氣!」

金句四 - 「你下個星期俾信我啦!」

繼數個月以來我收集左好值得記低既金句之後,今日又有一句新既~

金句五 - 「你依家係咪玩野呀?」




對於我呢一個講說話有時可以好簡潔既人,上述問題我都用五個字內既答案回應。回答時多數半秒內作答。

「唔係呀!」

「我都好認真!」

「多謝!」(呢個我冇講出來,只係晌心入面暗暗地無言感激。)

「好呀!」

今日果條問題:「唔係玩野!」




我以前成日諗...點解佢會問D咁既野?我自問態度合作有禮貌,呢間公司做咁耐我連茶水阿姐都冇串過何況呢個咁讓人尊敬和景仰既上司?

我最近都係用返之前睇我前任老細所得既結論:你係咩野人,就會以為人地都用你果種思考與行為模式來反應。

我上司個人咁串,就以為我既態度同佢一樣,所以意識上成日以為我串佢,所以佢先用說話來「反擊」我。
前任老闆精打細算,所以以為人地都同佢一樣算到盡,會攞晒佢著數,所以佢會更加盡,算到草都死光,寸草不生。

嗯,一定係咁!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚