大芬油畫村

話說上個月24號,係我請左一個星期假既最後一日,趁著我仲有一日空閒,而咁巧合地我已經完成左手頭上個幅油畫,即係話...又要買畫布...之前聽講話深圳有個地方賣油畫材料工具好平,咁上網search左一輪搵到資料之後,就於當日下晝出發...

果個地方叫大芬村,晌布吉附近,出左羅湖火車站據說係有巴士坐既,本來我最近由一個偽富家子降級為「真‧死窮鬼」後,理應係坐巴士既,但係我真係等左成廿九幾分鐘都等唔到有車,心情真係好無奈。就係咁,我就帶著無奈截左架的士了.....


大約廿分鐘車程,見到呢隻大手,就知道到左了~~
落車之後入村,好快我就搵左有一間賣畫布既,問左價錢,嚇左一跳,爽快地落ORDER,因為要一個鐘先整好,所以我就四圍咁參觀下。

基本上成條村都係畫廊,畫室,賣工具材料既店舖。賣油畫的,雖然只係畫行貨,但係都算唔錯架喎,至少快同埋抄得似。我覺得,如果晌呢度日日畫行貨,畫半年,至少技巧會係幾何級地進步的。


村內有部份有特色建築物外牆畫。


仲有個藝術館,開緊個畫展,D畫...有D唔錯...有D我唔識欣賞。

仲有一間叫燎原畫廊....我影左張相...俾入面既員工叫我唔好影...可惡,居然見到佢地老闆都唔認得,仲唔俾佢影相!

一個鐘後,去返我落ORDER既舖頭,見佢仲未整好晒,我就揀左其他野,包括筆,顏色之類既野,之後搞掂晒,就走人返香港了。


呢一疊就係買返來既畫布,20"X24"布連框價值RMB10/塊,我一共買左10塊,我一年畫唔到三幅畫,呢度夠畫三年有多了。香港買同尺寸同質料畫布,承恵60元,仲係已經去D平既地方買仲打左折俾你。你話我問價時係咪嚇左一跳?所以我都係扮諗左一陣就落order了...
連埋車馬既錢除返開都係上面買平D...不過要自己搬10塊畫布都幾重...下次都係問埋有冇其他人一齊買,然後搵運輸送落來!
不過呢D都應該係好多年後既事了,哈哈哈!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚