再得下下籤

上一篇決戰鳳凰山下集大結局提過,我通頂行完夜山,然後凍左三粒鐘,最後只係睇到好多雲,令人好生掃興,但係在咁累既身體狀況之下,我都繼續去維園拿馬拉松物品,回家之後仲冇狂訓而繼續下晝再出去活動,事關呢件事係好緊要......要跟廖老師去黃大仙解籤。

早在上鳳凰山果個星期六,一早就求左靈籤,不過就未去解,皆因廖老師慣左睇下係乜野籤先至去搵人解,好就唔駛解,唔好就去解下。
揀呢個咁疲勞時間去黃大仙解緊要在...
1. 過左果個星期之後,果d星期六日廖老師都唔會再得閒。
2. 我求得一支下籤,雖然另外兩支中上,但我近年實在係衰到陷入地底,廖老師覺得要全部都要解左佢...

支下籤係求自身,講講既野太古怪...以下係解籤人為我寫低既POINT:
一喜一悲勿提生日探親問病小心出入防傷手腳忌出行。
叫我紅白二事全部都唔好去,連生日都唔好提唔好搞(有乜好搞吖),因為喜事我受唔起喎...一同喜事掛連上關係就會發生唔好既事...唔好出國小心出入...
基本上...今年即係叫我自閉...
不過,去年佢都話份工雖然冇乜作為...但係都唔好轉工,因為轉左都係咁差,但係我最後都冇理到,辭左職,搵左份新工。係呀,真係轉左都係咁...不過,咁點算唧...算啦!
所以,好多野,要做果陣時,要決定時,都係考慮當時既環境,解籤人既說話,參考而已...我成日諗,舊年如果唔轉工,唔通會好得過依家咩?可能係,可能唔係,點知...
我冇理由,今年自閉架,係咪?

講多一支...事業,係中上架喎...係批解係:
六月上運初時有些少阻滯但有貴人勿口密好人緣有朋友貴人有飲食開心。
話我呢份工好喎,唔駛轉,六月開始會好,雖然依家成日唔順,但之後會好...叫我多d同人講下野,一齊食飯飲茶灌水咁...
咁其實講得咁好咁多朋友貴人,我都可以解做...因為我成日搵朋友食飯飲野,又樂於助人,廣結善緣之下,六月得貴人朋友相助,轉到一份好工,工作有前途仲好對咀型,好適合本少爺長遠發展,一舉成名,從此以後一帆風順,可口可樂!
所以,真係唔知...

我覺得聽下呢D野OK的,不過我做人,都係覺得適當時候你就會作出適當決定,呢D野參考下,有時可以係一種支持你作某個決定既一個元素。但係唔應該阻礙我去做一個適當既決定。

依家,我唯一要做既,就係吸收多D而家工作上既野,改進自己,做好本份,有機會時先唔會錯失。

有關最近工作既野,又係另一個故事,好想講下,呻下。下回分解。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚