決戰鳳凰山(二 - 完)

上回講到,經過三個小時既路程,終於都上到鳳凰山之顛,一廂情願以為可以安安樂樂等太陽伯伯躝出來,點知山上比想像中多人,而且仲開P,D電筒不停顏射本人,如果有個DJ晌度播歌捽碟及咆哮,我會以為我落左D。你睇我影張靈異照,幾咁迷幻......一定係有人晌呢個P場賣迷幻藥...


晌個D場...唔係,晌山上好寂寞咁呆等左兩小時四十五分鐘,見到D迷幻青年男女開始清醒返...開始SET返D架生影日出,可惜,是日多雲。剩係睇佢地個背影都感覺到佢地既無奈。其實,我感覺唔到佢地有幾無奈,我只係自己覺得有少少無奈。

不過既然無日出,唯有影下D雲,風無相,雲無常,千辛萬苦之下無得影日出的確係令人感到人生既無常。雖然只係得雲影,不過晌山上咁高影,角度層次都同地面望既好唔同!係,我只可以咁樣開解一下自己。
我影左好多張雲,係SET定左腳架,大概一分鐘影二張左右,所以連起來可以睇到D雲既移動,但係始終天灰灰,加上我攝影技巧實在係LIMITED COMPANY,D相可觀性並不高...唯獨,我喜歡呢張,個天出現個2字!2字,就好似說明左我條命咁...無論我幾咁努力做得最好,對人有幾好,永遠,地位都唔會係坐正,唔會係第一果個。經過咁多年,經歷咁多人,我差不多已經接受同習慣左咁。

影左十至十五分鐘,就落山了,上山容易落山難,落山其實真係仲累過上山,我成日都覺得自己會「鐘」落山,咁就真係......一了百了...但係,最後我都平安咁落到山!
落山中途見到有耶穌光現像,又急急拿相機,急急咁影,又因為真係太急,我體力又到左極限,影得真係唔好!不過,算啦。

落到山,姐夫及他的同事,晌山腳等我地(佢地上左一半就落返去),出返東涌,食完早餐,就搭車閃了。
我冇即時返屋企,我出左維園攞馬拉松既參賽號碼之類既野先返屋企!仲要只係瞓左一個鐘就又有地方要去了,不過呢個又係另一個故事了,搵日都會寫一寫呢個故事。

就係咁,就完成左登上鳳凰山呢一件挑戰了。今次影唔到日出,究竟仲會唔會上多一次呢?都係遲D先算啦。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚