決戰渣打馬拉松2009

晌繼續寫決戰鳳凰山之前,先來個插敍法,打尖寫決戰馬拉松先!




去年,去跑之前個晚冇訓到,同二公子消滅完D恐怖份子就換衫出去了。今年,冇消滅恐怖份子喇,不過係連線玩UNO,我仲(被批評為)好賤格咁羸左幾舖,但係我都冇好囂張咁大叫大嚷,因為玩玩下我年中時既痛症又發作。咁晌出發之前...我都仲可以訓近一個鐘...我以為訓一陣會唔痛,當然呢D又係我一廂情願既想法。

不過經過大半年來間歇性發作,發作起來每次都死去活來,雖然次次面青口唇白,手腳冰冷,同埋覺得與死神很親近,但係我每次居然都在數小時後繼續好好做人,仲更加談笑風生,實在自己都吹自己唔脹(咁係當然的)~~所以,我冇理到我有幾痛,我都係出左門口去參加。

我呢D其實唔係咁跑得既人,今年當然繼續跑10KM。帶痛之下,我速度好似冇乜慢到,跑跑下仲冇咁痛,前面依然有D大姐大哥唔夠兩公里就開始踱步,可能...佢地人生仲有大把時間,所以可以「慢」步人生跑,我呢D命不久矣既人渣,冇乜時間剩,只有搏命跑。

可能舊年寫DBS學生阻住本少爺既發財路,今年唔見佢地聯群結隊組成一字長蛇陣了,寫BLOG威力真係大,實在可喜可賀!

我跑到終點,計過,應該係一個鐘左右,仲以為會快過舊年少少,但係今日出左成績喇,我係以個人時間一個鐘一分鐘廿二秒完成,性別名次係1793,總名次係2116。比舊年慢左5秒,唉...可能因為我中間甩左腳帶,用左10零秒來綁鞋帶...不過名次好似跌左好多,舊年明明係1000頭的...可能呢D就係跑馬拉松有如逆水行舟,不進則退。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚