無為

今日睇報紙,其中一篇講林以諾牧師,倪匡,施永青...

其中一段引述施永青的說話...

--------------------------------------------------------------
「 我 真 係 相 信 『 無 為』 。 有 否 留 意 中 原 地 產 的 分 行 開 到 亂 七 八 糟 , 正 因 為 我 唔 知 , 所 以 就 亂 開 , 我 不 相 信 規 劃 , 光 禿 禿 石 頭 山 變 出 山 林 , 就 因 為 一 棵 種 子 的 偶 然 , 自 然 成 長 。 我 不 會 為 未 出 現 的 東 西 做 預 防 , 大 部 份 為 將 來 的 打 算 都 是 浪 費 。 我 頭 痛 醫 頭 , 腳 痛 醫 腳 , 冇 胃 病 就 唔 好 食 胃 藥 。 」 佢 連 保 險 都 唔 買 , 也 不 會 把 遺 產 留 給 仔 女 : 「 下 一 代 有 責 任 自己 生 存 , 最 怕 佢 太 『 有 為 』 搞 生 意 , 家 產 敗 得 更 快 。 把 公 司 上 市 也 是 『 有 為 』 , 突 然 給 你 一 筆 錢 ,到 頭 來 幾 多 公 司 上 市 後 一 敗 塗 地 。 走 投 無 路 才 做 生 意 , 我 不 過 死 好 命 。 」


中 原 完 在 我 手

中 原 教 主 的 格 言 是 : 「 誰 以 為 自 己 全 知 , 就 會 搞 偉 大 工 程 , 要 大 家 跟 隨 , 否 則 鬥 垮 鬥 臭 ! 其 實 大 家 所 能 做 都 好 有 限 , 我 們 要 有 必 需 要 的 無 知 。 」
「人 精 神 的 最 自 然 狀 態 是 不 斷 游 離 , 唔 集 中 精 神 就 是 橫 向 思 維 , 游 離 時 就 會 見 到 上 帝。 大 道 其 實 好 簡 單 , 唔 行 捷 徑 , 好 快 就 到 。 中 原 中 原 , 終 有 一 日 會 『 完 』 。 完 在 我 手 裡 更 正 ! 」
---------------------------------------------------------------------

中晒...推翻晒我這幾年來的教育,終於讓我知道我一直這樣痛苦的原因...
我很厭倦事事有計劃,有準備的做事方式...

很怕繼續有人問我:如果點點點...咁你會點點點呢?你有乜計劃呢,如果計劃行唔通,跟住點呢?

what's next, what's next? 成日問我what's next...我點鬼知啫...我連我聽日仲可唔可以生區區咁同大家講野都唔知...點知咁多其他野啫...so far 果D野其實都唔係有咁多人關心,即便冇..個地方咪又係咁樣轉...為富不仁的繼續為富不仁,第三世界國家既細路繼續冇書讀冇飯開...

所以我都係用D時間來做D對世界有貢獻既野了...

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚