好像浪費了的假期(四)

呢個假期,我除左做自己野之外,都仲係要處理公司d野,全部都是我那些部下給我的,為左令佢地唔好咁依賴,自己去拆解任何大小的危機,我都只係略為提示一下,咁又俾番佢地自己搞掂,所以都唔算太阻我放假。

唔知點解,佢地o向我放假的時候除左問我工作的事外,還跟我說了很多我平時唔會聽到的東西,最特別係,佢地居煞將佢地對我既睇法,講俾我聽,相當夠膽。

節錄一些他們對我的看法:
- 說話時,表情,還有語氣都很有趣!(我沒有表情,沒有語氣的...那會有幾有趣?)
- 雖然都是講廢話,可是,別人都願意聽,不知為什麼...(有冇搞錯....)
- 愛標榜自己是LEADER,可是老埋怨沒有人聽我的...(我蠻喜歡以退為進的手法,埋怨沒人聽就會令你們聽了)
- 沒有架子! (當然了,要架子來幹麼?沒本事的人才最愛耍架子)
- 愛講別人壞話!可是講時?又很可愛...(這個很難的,通常說人壞話都很討厭的,偏偏我就講得很可愛)

可能我平時都唔留口咁講佢地,所以佢地禮尚往來!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚