好像浪費了的假期(一)

不知不覺今日已經係五天假的最後一天,好似冇乜做過d乜野大單野就已經過左...

像我這一種男人,長期缺乏睡眠,放假最好就係有咁晏訓咁晏,我的而且確有幾天訓到好晏,但能夠像今天一樣真正自己訓到想自己起身的,就真的只得一天,其餘的,都是被人或者虎bi嘈醒的。

星期一,之前果晚係世盃決賽,理應長眠,但係偏偏就俾個跟我做野的同事打電話來就吵醒了我,唉,算了,我冇乜幫過d乜只係俾左d意見咁佢又如獲明燈咁。之後,我就去左深水?食維記蛋牛麵凍檸茶,兼去黃金睇下王子叫我買的winnning 9 電腦版,話可以上網對戰喎。我格價睇見個價錢上落好大,為左唔好太草率,唯有唔買住,費事買貴左餘仲去左d渾人商店買。
之後就返左屋企,展開我的執房計劃,唔知點解,我放親假,都好似用左來執房咁。到左五點幾,阿廖老師打電話俾我,話要我幫手,原來佢新印果堆卡片,個電話錯左,咁佢又第二日去哈爾濱要用,趕唔切重印,咁間output 公司就印左幾張有正確資料的貼紙,俾佢貼上去頂住檔。而我的工作,就係去間output 舖頭度拿貼紙,同埋幫手貼。咁我唯有離開我間執到立立亂的房間,成個特工咁出左去。我同廖老師講笑說:「我平日返工都唔駛做呢d手作野,今日放假反而要做。」廖老師話,冇辦法,因為佢係我阿媽,我係佢個仔。

正當差唔多完成呢個任務的時候,大華就打電話來,呢條粉皮打來原來係想借相機,佢話去桂林,我同佢講:「你呢個人渣,工都未開始搵又學人去旅行!」之前任志剛一定俾唔少佢,大華呢d老油條,不?不火地回答:「你即管講啦,其實好多人心底都好想做人渣的。」咁借相機,其實都冇問題的...皆因我呢部相機,買左年半,佢去過的地方仲多過我遠過我,我諗佢都已經習慣左外遊。佢去過的地方數起來有北京,台灣,韓國,張512 SD card,仲去過柬埔寨添,幾威呀!
而我,就呢幾年都冇去過d乜野地方旅行。

夜晚,我就借左部相機俾大華,仲同佢飲杯野咁,其間的話題,離不開傻佬文,好鬼煩。

留言

  1. 大華邊係老油條, 係金油條先係 ~
    XDDD

    回覆刪除
  2. 總之佢唔係好人!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚