世界盃閉幕

經過左一個月,六十四場波都踼完晒。

有幾件事可以講下...首先,要多謝以下朋友,有份款待過我:
-澤少及澤之女友+佢部無敵投影機,高級音響現場感
-馬德里餐廳,其侍應,同埋隔離左右既煙民
-悲劇王子及維他檸檬茶
-尖沙咀間餐廳,唔記得個名
-我屋企部21吋toshiba,相當襟!(依家睇左三屆世盃,我覺得仲可以用佢睇多二屆!)
-逸華劍士及其妻,仲有蝦條汽水同杯麵
-一眾陪過我睇波的朋友
-一個叫我下注賭波的朋友

講賭波,基本上,也不過係玩下的,注碼並不大...我賭買三場,都是四強戰,買德國贏意大利,
法國對葡萄牙買波膽,買法國贏意大利,都輸光了。算了吧,不過由於買的時候係話同人夾份的,如果中左,咪一齊開心啦,幾好呀!

去朋友屋企睇波,最好笑係去逸華劍士屋企睇,因為同場有所羅門,有佢的地方,點會唔好笑?那晚睇法國對葡萄牙,有大華,所羅門,我,當然有逸華劍士,大華約十二點半,我好準時就到左,反而大華就仲o向屋企訓覺...而所羅門就唔知點解要遲d到,佢淨佢同逸華劍士講:「你叫我一齊睇波,我好感激,我一定到!」(請想像以所羅門的語氣演繹),我同逸華劍士心諗:「有冇搞錯,約就約咁早,你班無業遊民就訓覺,我地第二朝要返工就咁準時!」
不過算啦,我地打電話叫醒左大華佢都即刻黎,我地傾計(話題總是環繞所羅門)傾到差唔多開波,所羅門先至黎,仲要拎住罐啤酒走入黎,咁其實都唔緊要,不過佢一邊批評我地飲汽水,一邊大大聲話要落去夾「幾條女」上來....佢都顛既,chesin....我明知夜媽媽,點會有女,況且,有佢都夾唔到啦,但係佢講到好興奮咁,嚇到逸華劍士信以為真....我淨係覺得佢點解依家諗野諗得咁污穢...定係佢習慣上一定要同自己塑造一個大玩家的形象?
呢d都唔繄要,係佢自己既事,但係佢最過份係當逸華劍士煮幾個杯麵出來招呼我地的時候,就問逸華劍士係咪成日要煮飯,逸華劍士都未答,佢就話:「咁樣唔得架,呢d野唔可以男人做架,係女人做架,你睇你梗係成日俾老婆郃啦!」
佢去完洗手間之後又話:「個?所咁乾淨,一定係逸華劍士洗架啦~~」
又話d老婆係唔會理d老公死活,病左都唔會理佢之類的說話,總之講到d女人好似全部都係壞女人咁....
雖然阿joyce(華之妻)在房訓緊,不過我頂唔順佢,就話:「你咪淨係o向度同我地咁講,你有本事就扣門叫醒阿joyce同佢講,教訓下佢!」
咁佢就梗係唔夠薑啦,就話講下笑o者,又話自己係對香港女仔有偏見....咁先肯收下口...
我諗,佢隔離屋個真光妹真係傷得佢好犀利....

總決賽,費事周圍去,反正屋企有得睇,我又想睇埋阿叔last show,咪唔去rich friend,王子度,最特別,一路睇波,一路msn,不過我上半場一開始就出左廳,唔知有呢個party...

之後,我就開始一個星期的假期了。雖然我請假的時候,都冇話特別為左睇世界盃,但係總係俾人話我邪惡,同埋「更」(奸).....

留言

  1. 果然有傻佬文既地方, 就一定有笑話 ~
    XDDD

    回覆刪除
  2. 不如下次你負責出席...不過千祈唔好帶vicky出來,佢對香港女仔好有偏見,會將好多佢幻想出來的罪行,強行加在女孩子身上。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚