好像浪費了的假期(二)

在假期其間,因為我開著skype個acct,公司的同事仍然可以搵到我的,除了我那幾個從屬在迫不得已的情況會搵我幫手拆招之外,connie都有搵過我,根她說過了公事之後,就跟我閒聊起來。她問我放假怎不出去走走,說真的,實在很多人問這個問題...理由有幾個:
第一,是因為我沒太多的錢,
第二,一個人也沒有什麼好去,單挑的旅行以前已體驗過,其實都幾好玩的,不過壞處也有,旅行始終有個伴好一點(最好是女伴),
第三,去旅行如果之前沒有plan,會很疲累的,我此等身體狀態,曼好就是hea下...
第四,間房都真的太亂,實在要free一兩日出來執下...
回答connie的問題,其實我只係講左第3同第四個point,佢聽見我話執房,又叫我識個女朋友,即係佢assume左,識左個女朋友,可以指使佢幫我做呢一類家頭細務.....我諗,上面d女仔思想真係好唔同,我話,做香港既男仔係唔應該諗住識個女孩子會同你執屋,同你執屋果個應該算得上係bouns,要好好珍惜加倍對佢好,因為果d應該係稀有品。
講開佢又問我識女仔d野,認真關心我,我話生活圈子太窄,同埋份工咁多野做,好難識,(根據四爺分析,我係因為太過懶,根據我自己分析,我係根本追女仔技巧太爛,應該話我根本唔識得追女仔)
佢話我應該放眼放遠d,即係叫我考慮下珠海,如果唔係知佢有男朋友,我又會誤會佢暗示d乜野,老實講,上面的女孩子,溝通上的確會有很大問題,是文化上和生活上的分別,即使係connie,我同佢做同事咁耐,而佢亦唔算得上比較接近香港的文化,我同佢溝通時仍感覺到那種文化上的差異,所以,機會幾細。所以,傻佬文的行徑,我係唔會明白的。
講講下,我還是說不要討論這些問題,一來沒有甚麼好發表,二來佢係老闆的助理,我講野應該謹慎d,雖然我同佢好朋友,好相信佢。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚