好像浪費了的假期(三)

間房執左三日終於在星期四零晨完成,但係仲有一疊書同紙楝住o向桌面,彷彿永遠都總係有d野執唔清。

唔知係我平日間房實在太亂,放假一定會搵一日執拾下,又可能,呢個根本係我既興趣。我細個同好多細路一樣,好鍾意砌LEGO,依家我見D LEGO,多數係有個主題,又星戰,又蜘蛛俠蝙蝠俠咁,唔知d人會唔會跟住張圖來砌,我細個,就一定唔會,因為根本都冇圖,d LEGO都唔知係邊個俾的,總之就唔係買架啦,屋企窮丫嘛。o向冇任何指引或者局限的情況下,我既創作力得到無限既發揮,我除左會設計d好有形有款既戰鬥機,或都可以用來攻擊我d屋企人既武器之外,我最喜歡就係砌間屋出黎,我仲要唔係砌外觀,我砌既係內籠....即係我會先四四方方咁圍起一個範圍,然後我會間番兩房一龐或都三房兩廳視乎時間而定,之後安置埋d傢俱,咁最後當然要有一男一女o向度生活下,家庭觀念幾重呀!

我小時候曾經諗過做建築師,不過上左中學之後發覺數學天份太差,所以放棄左,跟住又諗過做室內設計,但係讀書其間不知不覺走了讀商科,又唔知點解走左去讀IT,所以我都係注定唔可以做果D懶係好鬼型既Designer,或都貝聿銘接班人,咁我都係勞碌地做個cheap cheap電腦佬,仲要成日俾人當我係黃金俠,專門砌機...可能因為我仲係唔甘心,所以我一有機會,即使我只係得間房,我一有機會就會發揮我對interior design既心得。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚