炎炎夏日

這幾天真的熱得很。

星期日本來計劃做些有益身心的活動接觸一下大自然,不過天氣實在太過熱,迫不得已只好取消,呢d天氣,有乜野意外就不得了,我可不能讓我的朋友受苦!

決定取消後,本來諗住落街食個晏就返屋企休息下,之前果晚我可是通頂睇波的.....不過行程卻一直在改變。其實呢排實在多了一些額外的,平時沒有的工作,全都是和畫畫設計有關的,一些是廖老師畫室的工作,一些是公司想搞些新的的市場計劃,不知為何又要我參一腳....兩位老闆叫到,我想抖下都難,為左做得好d,二件作都雖要一些新技能同埋新諗頭,趁這個悶熱的下午,出去走走,搵下資料。

我由黃金商場d賣電腦書的,再走到旺角星際樓上賣簡體字的,然後掃了西洋菜街的二樓書店,直鏟上新世紀大眾,最後走過又一城pageone,由小至大,九龍的都走了很多間了,結果當然花了些錢買書,一半有關的,一半冇關的,又可以睇多D書,真係好。

晚上到了王子屋企睇英格蘭,嘩,幾驚佢地又打到加時呀....到唔係咁好睇....算啦,睇完食宵夜,就返屋企。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚