清靜

今日實在係好寧靜的一天,幾乎沒有人走來和我講公事,一個星期至少應該有一至兩日係要咁渡過的!

夜晚所羅門王又打電話來,我怎可給他破壞這樣美好的一天!唔聽....其實,我已經成個星期冇接佢電話了!奉勸閣位,打電話來記住要有來電顯示,如果唔係我接聽的機率會調至一成...那一成機會,基本上係我個人失誤來的!
唔好意思,因為我實在頂佢唔順,正常來說,朋友打電話來我是很歡迎的,要傾下計冇所謂,大把野講就最好出來飲杯野,都唔明阿所羅門王男人之家咁多電話打來做乜野,邊有咁多野講呀?男人來架嘛,成日拿住個電話,有時間就搵工做,睇下書進修下,或者打下機娛樂下,甚至再去識多50或以上個「女朋友」都冇問題架喎,男人就應該個返d男人做既野,成日打電話,想做陳乙東咩!

佢日日打,我日日唔聽,咁都唔知機,咁唔醒目,難怪搵唔到工!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚