奸詐

買左部ndsl+孖kart兩個星期,終於有機會一班人一齊玩。

本來想一邊睇波一邊打,不過唔專心集中根本玩唔到,所以阿根庭數塞黑六比零,錯過左精彩場面,不過算啦。

王子席間唔知食左我d龜殼定蕉皮,就話我愈來愈訐詐,其實在這一個星期內,佢已經係第二個人給我這個評價,真係開心!早幾日我同我D隊員開會的時候,佢就話覺得我好訐詐,以一個下屬來說,佢敢言同大膽程度應該至少有B++,佢話我成日好似好沈默,唔講野咁,但係好多道理,永遠唔夠我講,真係高度評價!自己都有d沾沾自喜!

我唔講野有好多原因,我有好多理論,佢都未見識過,燎原火的理論,日積月累,可能可以編輯成書。唔夠我講,正常丫....可以講贏我的,通常得三類人。

老實講,我點算訐詐丫,一個奸詐既人,一係已經撈得好掂,一係已經眾叛親離,我兩者皆非。況且,講奸詐,點夠尋晚十場贏我九場半既人丫!我要更加賤先得!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚