勞碌命

我大概係天生一副勞碌命。

忙了三個月,呢幾日叫做得閒d,我還來不及搞些什麼什麼約下d良朋知己,就已經病左三日。

一些事想做,又攤凍左,好似唔知點咁。

跟住老闆就已經對我們有新的安排....

為了xxx的一些理由,現就香港同事出差珠海事宜作出更新安排:
1、每次必須最少逗留四天,可隔周出差一次;
.
.
5、一日香港珠海的往返差旅費報銷將不獲批准。
6、如有特殊原因不能遵守以上規定者,必須經批准。
以上安排請從2006年6月1日起執行,敬請各位遵守,謝謝合作。

其實在呢段通告發出前,老闆是咨詢過我們的...基本上,我唔覺得我地有選擇權...
而且老闆有計謀地首先問我....皆因本員工有連續逗留日數最高保持者,有最底線保證,問我先係策略正確...

好似我呢d天煞弧星,冇問題....但係言辭上仍為同事們開路...「我未結婚冇所謂呀....佢地幾個結左婚就慘d....」
咁佢地幾個就配合我咁裝出一副面有難色的樣子.....

當然,結果係點就唔係我地少少演技就改變到啦...........

其實,倒轉頭諗,好似我慘d喎....佢地就上晒岸,我現在連發展感情甚至結識朋友的時間都被活活地回收了!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚