殘兵首領

雖然好忙,但係有時真係唔知自己做緊乜野......

珠海個辦公室會下屋搬上屋,會唔見一籮穀就一定啦,會洗好多錢嫁嘛,而且大部份洗錢項目由我負責,當然唔係我俾啦,不過係我負責搵vendor,揀方案。老實講,如果我有錢真係寧願做俾錢果個,依家做呢個角色,之後如果爆鑊就真係跳樓都唔掂......

除左搞呢壇骨頭野,呢排仲好多麻煩野,呢個世界,有d人真係好難服侍,以為自己俾左幾個臭錢,就阿芝阿佐,好多野,我諗來諗去,都唔應該背負呢d責任,但係有好多時候,好無奈地都要硬食一棍,挨人鬧一餐,不過算啦,我地出得黎做野,如何呢樣唔受得,果樣唔受得,我將來點樣o向個更加嚴峻既環境之下生存。

頂!有d野,唔係話唔想做好d,但係,環境許可至得o架~~

我既然做得殘兵首領,除左真係做到殘晒之外,下面的確只係得d殘兵幫手,成日為左佢地俾人鬧,唉......我同佢地講,你地做野最緊要用個心做,我深信無論係一塊爛木,定係一塊美玉,我都有方法令佢地成為最有價值既野....至少,幫我挨一兩棍都得卦~~~~

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚