進修

我成日話讀書無乜用,而且有「小覤視考試成績為人生所有的人」既傾向,實情係,小弟不學無術,懶精轉世,睇唔起考唔到第一就會喊既人係因為「吃不到的葡萄是酸的」。

o向現今呢個社會,你手上冇番幾張「打工通行證」來迎合果d「膚淺」既僱主,點會有份野做,搵到一餐半餐晏仔食...所以,我其實有時都會留意下會唔會有d好少男仔讀,好多女仔讀,而且內容有趣既課程....

今日,收到封promote letter,係有關business既course....打開一睇..topic係d乜野high impact teams 呀好似好有趣,睇下學費,仲有趣...最相宜既價錢承惠$2400........美金....上兩日..o_o"簡直目定口呆....我讀書,一年都係兩皮野,佢兩日已經等於我讀年半...嘩...讀左之後,要幾耐先至回本??

再睇清楚d...哦...executive education programs,俾executive讀既,唔係俾我呢d市井讀既,嚇得我丫...

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚