恭喜ryan & hazel

同事ryan同hazel於今天拉埋個天窗,恭喜恭喜。

同事之中,ryan算係同我最投契,亦係我認為最正常既一個,其他同事...也實在太正經,太乖了吧...同佢地講野,想放d都驚...驚教壞佢地...而ryan,大家既語言就真係共同得多。最欣賞佢實際既工作態度,永遠冇果d所謂完美主義,我地做野永遠睇住成本,效益先行,最喜歡做d成本低但係客人會好開心既野,吃力不討好的我地儘量都唔會做。

跟住ryan永遠有啖好食,永遠有好玩有趣既事。

最有趣的是,生性不拘小節的ryan,畫畫反而仲畫得好精細。(ryan就是後來跟我一同畫畫)

hazel在ryan學畫畫後,也跟著一同學畫,也亦成為了我的好友。她是個很有趣的女孩子,成日都同ryan鬥咀,說話語氣有點像ryan,但看得出那是她模仿ryan的,認真夫妻格。

今日佢地結婚,祝佢地以後都一齊開開心心。






同輩一個一個結婚,其實唔多唔少都有d無形的壓力。

留言

  1. 壓力?? 唔駛慌喎, 有我陪!!

    回覆刪除
  2. 你有小白臉,
    我沒有女友。

    要識個女朋友先可以同級。

    (咁都比較實在好白痴-_-')

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男