立立亂

在完全唔可以集中精神但夾硬迫自己的情況下,upgrade公司servers的計劃書終於都在兩個半鐘之前於公司完成左。

一向對於寫doc有能力上的障礙,我可以諗好晒成個plan,你問我任何一部份細節上既野,我都即時答到你;你叫我講一次點做,我都可以在冇任何準備的情況下由頭至尾爆肚吹一次俾你聽,但係你叫我寫份plan出黎,個效率就真係完全兩回事,話寫話寫就dup左幾個禮拜。

我點都唔明白點解我講就頭頭是道寫就完全唔係路,如果組織力唔得咁應該講都講唔出。

無論如何,今日點都出左個plan出黎,仲plan左星期一先做珠海個server,真係急。今次好考GS真正辦事能力。




除左我寫doc真係唔係果皮之外,其他的工作都唔係咁有效率,又即係到左唔知自己在做什麼和唔知自己要做什麼的狀態。真係難搞。

所有野立立亂,間房立立亂,張?立立亂,公司個位立立亂,個袋立立亂,部電腦立立亂,自己個腦立立亂,呢篇野都寫到立立亂,不知所言,不知所謂。




要整頓一下自己。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男