剝牙II

尋日又去剝智慧牙,今次仲剝得耐過上次,今次我冇合埋眼,全程望住整個手術過程,以及醫生對眼。

上次下而顎隻牙分開三份,今次分開左好多份,早途仲要照多一次X-ray,睇下有冇剩左d未拿出黎...上顎個隻照舊又好完整咁成隻拿出來。醫生話,通常人地d智慧牙都係得一至兩隻腳,我個d就大隻得黎有三隻牙腳,而且d腳仲分得撐得好開,我好仔細咁睇過我隻牙,牙腳仲彎彎地向內彎,唔怪之得咁難剝...

今次真係有少少覺得痛,不過係剛剛剝完既時候,最犀利係我中途見到朋友,同佢傾談中我咀角滲左d血出黎。我仲話咁樣搭車個陣俾人見到可以話自己得左絕症,乘機籌錢睇醫生!我個朋友見我剝完牙想請我食雪糕,不過根據果張手術指南所講,做完手術係唔可以食太熱或都太凍既食食物,所以,雖然我好想食,但係我冇食到,不過真係多謝了。

老實講,剝牙唔算點痛,科水果陣就真係好肉痛,雖然以剝智慧牙來說已經算很便宜...

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男