工作繁重的一個星期

不知不覺,又過回從前的生活。捨棄自己,獻身工作。




星期一安排了將公司的boardband線轉線,結果因為和記環球的錯誤,我工作至零晨時分,等二朝訓到十二點先起身。幸好的是,老闆知道我通頂,唔計我曠工;不幸的是,返工司後發覺和記一錯再錯,用左幾點鐘去fix........白白浪費了一個下晝。

星期三終於可以做返d自己野,點知星期四又係和記再做錯野,又搞左我差唔多一日,好可惡!我成單野安排得有條有理,d粉皮小寶寶便硬是與我對著幹!

本來一連串的工作我是安排好的,可以有足夠時間完成,佢搞到我連buffer time 都用埋!




好耐冇見阿妹,今日可以同佢見見面!她讀書實在很累呢!
好耐冇見阿妹d屋企人,得閒應該探下佢地。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚