希望個BLOG可以回復生氣的一章

好耐冇試過間房可以四四正正咁放張頗大的書枱,然後坐正,感覺是很不同的。

坐正,相當重要。

現在個陣,好似仲好過之前好大間房果度~



坐得舒服,可以有心機坐晌電腦前記返最近發生的事。

一,四月時某天,突然發覺房間地下出現積水,見到水由天花及牆身流落來,在追查其間每天早上及放工回家要清理積水,有數天娘親仲去左旅行,冇人幫手,相當狼狽。最後證實是樓上街坊來水喉爆左,經修理後已經停止流水(注意我由頭到尾都係用流字而唔係滴字),但我間房除左張床同衣櫃原封不動之外,書架同書枱已經移開左去避難,其間決定將間房大執一次,包括傢俬的擺位(即係要做過晒),經過多個月之後,間屋終於變返整整齊齊。特別鳴謝三陪兄幫手找出兇手及幫我間房重建。

二,公司搬屋已經兩個多月,今次參與不多,可以話係置身事外,好彩我真係可以置身事外,如果唔係真係會好激氣;而我依家真係冇佢地咁好氣。

三,完完全全的莫名奇妙;其中一位同事,我覺得佢嬲左我,原因不詳,諗唔到為左乜...本來都係懷疑既啫,但後來無意中發現原來FB已經UNFRIEND左。要知道,今時今日既我,嬲我既人年終都唔少,排隊的話都好長龍下,而好多係我都唔知有乜好嬲甚至唔知發生咩事。我繼續做自己嘢,瞓自己的覺。

講住咁多先,留返D過兩日再講。謝謝。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男