鍾秋哲

呢兩日,WHATSAPP收到兩個MSG,內容大致如下:

岩岩有個女仔(或朋友或FRIEND)想識你,我覺得佢幾認真既,就將你電話號比左佢,呢幾日佢一定會搵你既,他叫鍾秋哲。佢話:會讓你幸福快樂一輩子!

大概係咁,有D人會加大量表情符號穿插其中....

我開頭讀左頭一兩句已經好唔對路(開頭唔為意係D 節日CANNED MSG),

第一,唔係佢認真就OK的,仲要只係「你覺得」,我就覺得成件事如果係真的就幾認真唔妥當。
第二,未經我同意就俾我個電話號碼其他人,都真係唔係幾好...
第三,改個名叫鍾秋哲,佢老豆老母都幾大整蠱。
第四,會讓人幸福快樂一輩子呢D說話,真係我自己都有得出賣~~
第五,最重要的,我其實真的頗不喜歡中秋節呢,鍾小姐,真係很抱歉了!!

祝大家中秋節快樂。

留言

  1. 會改這種名字的父母,生出來個女都唔慌醒:p

    回覆刪除
  2. 可能無關係的,父母好醒,但好鐘意玩嘢,連親生骨肉都唔放過~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚