衛斯理

衛斯理,香港應該冇乜人唔識。倪匡筆下小說人物,我小學時和初中時的讀物/毒物,由小學4年級開始好熱衷去讀到中二中三開始慢慢睇少左,因為中一開始睇金庸,細個係去圖書館借的,好多係公共同埋學校圖書館都好難借到,咁多年間都冇辦法睇晒全套,當然啦,到我唔睇時衛斯理先生都仲晌度繼續探險緊。

咁多年冇睇,好多故事都唔記得,最有印象果D藍血人,透明光,老貓,其實連基本大致的情節都真係唔記得。多謝新世代手機同埋平板電腦,讓我有機會成套書DOWNLOAD重睇。衛斯理咁多本書,每個都係獨立故事咁滯,但其實出場人物有先後,所以最好就係有人將故事排好次序,而又真係有喎...好感恩。

今時今日睇返衛斯理,覺得驚訝的是,原來早期故事,係從60年代已經寫的了,在我讀小說的時候,睇到果D我依家睇來很不外如是的奇異事件,很不值得大驚小怪,不過如果係60年代有呢種幻想力,的確讓人很佩服,難怪衛斯理那麼受歡迎。

另一樣感覺是,這40﹣50年間,世界真的變得很快,睇衛斯理時,成日見佢打電報,感覺很膠,打乜電報吖,IDD都就快被收皮了,EMAIL都只用於公事,反而果D外星人用既設備,我地依家就日常都用緊,果D成幅牆咁大既SCREEN,一個手掌咁大既DEVICE,咪就係你屋企個電視,同你部SMART PHONE...唉唔係,外星人都係用CRT MON咋,部掌上設備有掣架,冇TOUCH SCREEN架,好落後的外星人。

還有,可能以前生活節奏真係冇咁急促,小說描述時間方面成日讓我感覺好奇怪,例如翻過一度8呎高既牆要45秒,仲已經夠時間避開D守衛,咁好身手,駛唔駛45秒呀...守衛咁深嚴既地方,居然中間可以有咁長時間冇人睇住...22世紀既今日,時間就寶貴得多,D人做嘢就認真得多了~~

而睇衛斯理最覺得煩就係,每個故事佢都強調自己自小接受嚴格的中國武術訓練...而佢又不停咁講佢唔駛做好有錢,好曬命囉。

我依家都係睇左20個故事左右,真係有排睇。

留言

  1. 真可憐,衛斯理被嫌棄了~

    回覆刪除
  2. 冇嫌棄啊,嫌棄就唔再睇啦,仲一連睇左2X個故事,還要寫篇BLOG文俾佢~~

    如果計年紀,衛先生依家八十幾九十...有冇呢?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男