年年驗身,令你放心。

早前驗身,某某指數比正常高出很多很多,0-55為正常,我6月時收到報告時,數值是166...

當時電話同我講報告位小姐話要小心D,最好去再驗一次果個器官有關既項目。對於呢件事,我雖然都唔算不以為然,但都只係記在心中冇即時去驗得詳細D。

後來,有位朋友俾左張COUPON我,可以免費驗其中一個項目,咁啱又係果個器官喎,咁咪去驗下啦;過左一個星期後報告出左,今次係110...跟住又俾人話我呢個情況好嚴重,又叫我驗得詳細D;其實我一直想有記得呢件事,只係一直冇做,同埋,我當時唔記得我第一次驗時,個指數仲高過好多好多!我都覺得應該驗多一驗,以免過幾日死左都唔知咩事;話晒,我生意又未成功,好多事未做,好多心願未達成,雖然我呢D人其實對社會冇乜貢獻,正所謂死左都唔駛恨,但我都唔想好似隻溝渠老鼠咁就死左。

就係咁我就專驗果個器官既數個項目,仲照埋超聲波添,都真係相當好玩的。然後,又過左兩個星期,醫務所仲用好故作輕鬆的語氣來叫我約時間見醫生,我心諗,之前D驗身報告都冇咁嚴重要親身見,讓我好不擔心,原來,我對自己既死,都有點擔心的。

見醫生,我本來想同佢講,其實果個所謂指數我有下跌的趨勢,但都唔駛我用果種感覺上好垂死掙扎的說話來為自己的健康辯護,佢已經話超聲波照出來我冇事,完完全全非常的咁健康,然後果幾首highlighted既指數,或者個超聲波話果幾句comment,佢都話呢d好普遍,唔駛理...

全個對話用左2分鐘左右,十分高效率。

離開診所之後,我晌度諗,其實,生老病死全部都好普遍,基本上,做人的確可以好看得開!

睇完個報告除左知道左我個人係好普遍之外,最大既得著係人比以前更看開,更樂觀,幾好呀!

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男