咭片盒


離開公司時,沒有將一直用的那個I記紀念品咭片盒一併帶走,讓我好生後悔。雖然I記的那一個也只不過是透明阿加力膠造的,但設計實在唔老土,我很喜歡。

近來在收拾自己物件,讓自己整齊些少,發覺一大疊咭片無家可居,相當可憐,決定找一個咭片盒給它們。這兩天找了很多地方,由普通文具店,大眾,LOG-ON,FRANCFRANC,甚至HOMELESS看過,都找不到一個合適的。一來選擇少,二來也不過是一個樣衰的膠盒,擺在書桌實在令人好無心機,三來也不便宜。驚覺原來好少人會設計書桌上的咭片盒,很悲哀。

其間我找不到合適的就泛起另外一些解決方法,例如自己動手廢物利用整一個,或者問同事幫我取回我之前用的那一個。後者我覺得呢個動作實在係樣衰到自己想自殺咁滯,前者好彩我還在構思其間已經找到上圖那一個。

在各大小文具店書局以至專門賣design 家品accessories都搵唔到,最後都係在IKEA找到這個一套四件,外形精美既盒仔套裝,雖然IKEA一向都係用料呃秤見稱,但係有幾個系列我是相當喜歡用的,貪佢夠平同埋都夠flexible,而呢個盒我睇佢亦不過係紙皮上面包層布,不過包得靚,擺出來夠高貴,擺D咭片落去,你地睇,SIZE仲剛剛好,而且有D素色既款做緊特價,實在係我呢個窮人福音。50幾蚊有四件,同60蚊得硬膠盒一個,好彩尋日無妥協買硬膠咭片盒,唔係就真係好硬膠了。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚