後備甜心

晚上吃飯的時候,轉到了NOW的電影台。

正在做播〈後備甜心〉,沒看過,便看下去。




故事簡介....

女主角意大利餐廳餐飲部經理JILL(林嘉欣)相當傾慕做醫生的志安,不過做醫生當然大把女,JILL只不過係其中一個坐唔正的後備貨仔,甚至有一日醫生同正位分左手,JILL諗住跟到機之時,原來都係唔到佢。
男主角新來的大廚JACK(鄭EKIN)用情專一,有一個視為終身伴侶的女朋友GRACE(BOBO CHAN,終於見番佢著返衫個樣了),誰不知GRACE其實有一個交往七年既正選飛機師男友。傻仔JACK原來一直被愚弄作後備,好鬼可憐。

初時因為誤會,JILL覺得JACK係壞男人,咪起勢發晒D脾四落JACK度(不過唔知點解JACK又唔係好嬲咁),後來又冰釋前嫌喎,咁咪好老土咁由冤家變成好友,因為大家同病相憐卦~~然後其間呢兩個後備席選手,各自為自己既戀愛追追逐逐,搞到好鬼攰,最後大家都發覺,將你當成後備的人,永遠唔會係愛你的人,同埋帶出全片經典金句:「拍拖不是你想跟誰在一起就在一起,我們應該要和那個不能失去的人在一起」




套戲其實都幾鬼好笑,不過我唔係太愛睇EKIN,其實佢冇乜唔好又冇得罪過我,最多都係以前佢扮聶風我覺得唔似咁啫,只不過因為會條件反射咁諗起某些事。

全套片,其實想表達D咩?其實我未知...就係想一路寫一路分析一下...(當然,我寫D野最後可能都係得啖笑,如果你覺得俾我浪費左D時間...唔好怪我喎!)

片中兩位主角分別鐘情於單一對象,仲係幾執著果隻......我覺得呢咁其實冇乜唔啱,我仲好鬼欣賞呢D態度,即使對方其實可能當你係後備,甚至對你好差,我覺得都未必係問題,我自己覺得,主要係其實佢地都唔開心,如果愛一個人愛得唔開心,唔好理有冇結果都好,都係算數啦。冇結果當然係唔開心啦,有結果,但係終日驚呢樣驚果樣,咪又係戇居~~~所以呢,死心塌地一往情深,都睇下對邊個既啫。

咁,應該揀阿乜水來一往情深好呢?戲入面其中一段,JILL倒左一堆咖啡豆出來,數了五十五粒,話:
「用五十五顆咖啡豆做出的特濃咖啡,味道才是最好的.一顆也不能多,一顆也不能少~就好像愛情一樣,兩邊的分量要剛剛好,不然愛是會失去平衡的
我諗個意思係...兩個人所付出的,感覺上,要平等平衡。我付出我所有的,雖然我不計較回報,但我其實希望得到相當的回應,付出真的是會累的,如丁點回應也收不到,我也好應該早點收皮。這不是斤斤計較,而是,我扔個五蚊銀落海,都會有五蚊銀跌落水的聲,但付出左沒反應,或反應唔好,咁好應該將D心思放在更加適當既地方。免得資源錯配吖,係咪?

所以,揀個願意跟你一樣愛對方的人,才死心塌地一往情深吧。果D睇牌面加偷睇埋底牌都知輸硬既,都係及早收手,早日回頭啦。

當然,個世界邊有咁理想,而D人又邊會咁易諗得通吖!唔係駛乜咁多痴男同怨女吖。

唉,可能轉頭又俾人批評我冷血。

都係QUOTE多幾句對白同大家分享下!

- 身為女人也想被人爭,但女人一爭就Cheap了

- Jack:有愛情,沒尊嚴,低了點
Jill:有尊嚴,沒愛情,更低
(我諗如果當你遇到真正值得的人時,其實放低身段沒關係)


仲有....放假狗那一段都好好笑....JACK肯陪JILL一齊神經病,真係好鬼細心。

同埋....剛看到...原來男女主角估名係有心思地改的....
"Every Jack has his Jill"
這是句諺語,意思是"人人都會找到另一半"

啊~原來係咁....

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚