古怪虎BI

如果唔係放大假,我真係唔知虎BI同周公子既關係如此親密。

多了時間在家,日日好多時間同虎BI你眼望我眼,咪以為我成日在家虎BI會好高興覺得有人成日陪住佢,其實我從佢眼神睇得出佢係相當之不爽的,覺得我日日在佢身邊行來行去幾咁騷擾好鬼死煩令佢冇覺好訓。

睇下佢,仲霸左我個位...仲扮人咁訓....激死...(虎BI按:係你條死鏟阻Q住晒仲惡人先告狀)

咪以為我迫到虎BI冇定企.....其實訓膠袋紙袋係虎BI其中一樣嗜好!好一隻性格和興趣古怪的貓。

的確,我真係成日煩虎BI的,我會成日同虎BI講埋D古靈精怪野。

「喂,虎BI。」
「......」一臉不屑地擰轉頭望一望我。
「乜你真係識聽你叫虎BI架?」
「其實,你知唔知....你可以唔係叫虎BI,虎BI其實係虛構出來的,其實根本可以完全唔存在既,不過其實唔只你,世界上好多野都其實都係虛構既,有D事其實從來都冇發生過.......」
基本上,唔單止貓聽唔明,就算係人都聽唔明,其實我自己講都唔明。

九唔搭八既主人,就有古古怪怪既貓。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚