成全

張學友演唱會(對,就是唱到佢失聲的那一個)的其中一個環節,是一個音樂劇,張學友說這個劇揉合了雪狼湖同埋如果‧愛...我看下去才知道他是指從雪狼湖和如果‧愛中選了些歌,放入了劇情中。

故事很簡單:男人喜歡了女人,追,跟著好像兩情相悅,大家一起載歌載舞,好景不常,首歌都未唱完,就是唱到最後一句歌詞,壞人就出現了,壞人...即係情敵,女人不明不白跟了那個即係情敵的壞人,男人看到明明擺到埋口的美食俾人搶掉,條氣很不暢順,就同個壞人打起來,妒火中燒就梗係攻擊力有BOUNS的,男人當然在最後用SPECIAL KO了壞人。但是在情愛的世界,唔係好打就大晒,唔係好打女人就愛你的,相反,女人更大可能係因為你咁粗魯冇風度唔大方而睇你唔起同埋憎死你,劇中的女人就係咁,佢冇因為男人打羸左而同佢過住童話式的幸福生活,佢而係扶起那個傷重的壞人雙雙走了(我開頭係以為男人係打死了那壞人,因為壞人趴在地上一點也不動)。男人羸了幹架輸了愛情,悔不當初,然後跳井(我諗那個是一個井)自盡,最後死神帶走了男人。然後出字幕...大概的意思是說愛不是佔有而是成全云云......

故事就是這樣簡單。

對於這個故事我倒是沒什麼意見,約二十三十分鐘又唱又跳仲有個完整故事,是相當了不起的,但我這幾天有時回想這個故事的時候,我想我是解讀錯了那故事。整個故事,應該是這樣的,女人本來和上文說的壞人本是一對,男人才是從中介入的那一個,女人臨崖勒馬,堅守專一的愛,男人心想有冇搞錯,臨門一腳都撻Q,心有不甘咁打左壞人一身,傷人案(我開頭仲以為係誤殺),刑事罪,會留案底嘛,一時睇唔開,投井自盡。

我諗咁樣應該合埋得多,如果唔係,我都解釋唔到女人點解唔駛一首歌就由剛剛開始愛上就變心。
而臨尾段字幕,應該是指,當身邊個伴侣如果俾人搶走,如果你唔相信愛不是佔有而唔肯放人成全佢地,咁你就要預左俾人打一身...甚至幹掉...當然,你冇俾人打死到你還是得到最後勝利的!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚