無常

今天,真正見識了天氣的無常。

今天是上珠海的,夜晚,跟同事到我成日光顧的燒烤食野,我地坐o向空地中其中一張桌,露天的,傾下計,吹著春天和暖的風,其實,都不算暖,我其實覺得,他媽的熱......

不過,食食下吹吹下水,突然,有一陣風吹過來,但感覺好像有人在旁開左個雪櫃門咁,風的溫度,跟剛才吹的,差上了十度,我們還在講笑,話情況好似the day after tomorrow 咁,話口未完,就開始落雨。我地即刻成張桌搬入個有得避雨既地方,但係,都冇用,因為大雨到個老闆都開唔到爐。

頂,我仲未食飽架!




不過呢,呢d感覺好有趣。

我地,習慣左無常。習慣無常,才會慶幸。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚