累的一週

14 jan
雖然,今個星期算訓多左覺,右頸椎,仲係好痛,唔知係唔係唔覺意受左一記倒頭樁。起身沖左過涼,再用熱水淥下痛果個位,然後勁拗隻手,都係唔得。咁冇辦法喇,又要扮殘兵首領,無痛覺。

個server死死地,諗住落老深睇下有冇除左起台server以外而又方便又便宜的方法,因為我實在唔想擺兩部PC在房間,但係,原來老深擺電腦節,好多人,我實在唔敢行入去,連想去維記食過蛋牛麪的念頭都打消了,連百佳旁邊賣魚旦間舖都排長龍,真係誇張,無可否認,果檔魚蛋係比其他的好食好多,但要排隊,唔駛預我。我本來諗住在老深地鐵站搭地鐵返公司做少少野,但係我實在好怕多人,咁惟有行番過長沙灣搭。

返公司其實唔係扮勤力,而係執星期五既手尾...

13 jan
今日教完畫,又冇去學畫了,已經成個月冇畫畫了,冇辦法,年頭年尾太多野做,下個星期同再下個星期都要去飲,反正成個一月都去唔到,咁惟有去同逸華劍士,大華,二公子和vicki食飯,好耐未試過呢個組合食飯。食完大華同逸華劍士又要去行尖沙咀,對唔住,我已經破例陪個無業遊民行左二個星期五晚,今次唔好預我,而且,我仲係養病中。

12 jan
夜晚要裝新server,好簡單,但係好煩,尤其是我在食左藥的狀態下,唔好以為食左藥會勁左,其實只係得番50%精神力,但係已經好過早兩日...12:00先走得,仲要自己知有少少手尾,不過精神唔好,走。

11 jan
請左半日假,睇醫生,因為唔想成日咳到好似李尋歡咁,雖說小李飛刀,例不虛發,武功好得不得了,又係探花,即係讀書叻啦,但係呢個角色成日咳,佢條女林詩音又俾人撬左,又成鬼日俾人害,咁既遭遇,都係唔好似佢。

睇完醫生返公司,食左藥,嘩...好眼訓,雖然好多野未做,但都七點就走,返屋企,野都冇食就訓,訓足十二個鐘。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚