2013歸位文

即使我份人係幾咁「決定咗就唔後悔」,對於我當日決定辭咗份工,全職做畫室呢個決定,我唔多唔少會諗,其實係咪太衝動呢?

其實回望返呢幾年,自從第一次轉工之後,跟住個份被神經上司「迫」走後,生活一啲都冇改善過之餘仲越來越慘情,個人迫於無奈地越來越慳,打工時人工眼見好似好耐都上唔返去以前嘅水平,日日夜夜做埋啲無謂工作,到轉返份IT工,人工追不上工作量和工作質素和成果。

畫室運行了兩年多,有一些比較穩定的學生,那才毅然完全放棄受薪,其實那時候應該先分析畫室現金流的狀況和問題,再制定方案,那才辭職會比較安全。現在馬後砲當然點講都得,不過以我呢廷咁懶嘅人,唔製造一啲有返咁上下嚴重嘅困境俾自己,可能一世都唔會出盡力去搞一搞掂啲嘢。亦因為我自己都認為自己係咁嘅性格,所以那天都覺得打份工太過安全範圍,一世都唔會有咩成就,先至有創業的念頭。

咁耐唔update個blog,一來又噏一大輪語無倫次嘅嘢...

之前,的確出現咗對我來講比較大的困境,過年後生意突然回落,啲積畜又洗乾洗淨,可以賣嘅股票又未賣得住,咁點算呢?最尾都捱得過,不過中間的確經歷過程真係畢生要銘記於心,咁先可以一直迫自己唔可以差過果鑊。

依家雖然過咗水浸眼眉嘅情況,但危機仍在,我希望危機好快會解決,但我仍然Keep住果種危機感,冇計,我唔係慾望搵好多錢嘅人,榮華富貴force唔到我,唯有俾啲性命威脅自己。

真係犯賤。


留言

  1. Have you ever thought of using your rarely used game enjoying records in return for some money? There are some gamers that perform MMORPG just to generate income. Think about, enjoying globe of warcraft all day to generate income. You can achieve this on Gamewar. There are a lot of other sites also which let you achieve this, but none of them offer the services that we are providing. http://www.fifacoinfast.com
    Buy WOW Gold
    RS Gold
    Buy Diablo 3 Gold

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚