蝕本生意

做生意係冇得讀的,亦唔係見人做就晌旁邊睇下就可以學得識的,基本一買一賣,穩穩當當的事,也可以蝕做的,我也算是蠢材一名。

除了畫室生意之外,間然中都有個舊同事會refer一啲同電腦有關嘅生意俾我,例如幫下啲比較小型公司做下help desk呀,報下hardware咁...其實唔多,亦唔會好好賺,不過有都可以做下,間中多一千幾百收下也是好的。

話說之前客人要報一本手提電腦,我先找到供應報了價,到後來客人真的要時,我先發覺供應原先Windows版本是比較低級的,而我報給客人的價錢已包了高級的版本...此乃其一之誤,而客人同時也要一個MS Office,我報了價後,又發覺從供應那裡報的版本並不包括Outlook...

而客人已簽回那報價......

結果連微利也賺不到,還好蝕不入肉......

特此為記,以後做嘢要好小心好小心,蝕本生意不能做。

以前,仲有人出糧俾我時,呢一千幾百唔會覺得好傷,依家即使幾百蚊,已經有好痛的感覺,可能呢個係其中一個轉做全職自僱的其中一個好處。


留言

  1. With gamewar, you can get from ready to perform figures, to fully equipped advanced stage figures. Are you looking to create a quick buck? There are a variety of sites available that buy WOW records. You must have probably created a variety of figures on a variety of different servers, just by trying out different backgrounds and class types. http://www.fifacoinfast.com
    Buy WOW Gold
    RS Gold
    Buy Diablo 3 Gold

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚