關山月美術館

話說,授畫老師話我知,深圳有個畫展,展出既畫好鬼大幅,平時佢叫我去睇既畫展我唔會咁有intension去睇,不過基本上咁大幅畫唔係去歐洲D藝術館係好少睇得到,咁我就有D興趣。而且個畫展晌深圳度只係展到上個星期日,咁我上星期四,就請左日假到深圳去行行。



我之前唔知有間咁既美術館,原來外形仲幾型幾和風既,真係失覺晒!



內地畫家功底都好扎實,好有參考價值。展出既畫都好大幅,最細果d都至少十呎八呎走唔甩,香港畫唔到呢d畫,主要係無咁既地方,同埋香港人,邊有咁多時間畫畫,要搵食架嘛,明唔明我講咩,我即係話畫畫搵唔到食囉。

呢個畫展,主要係題材唔係好啱睇,主題係中國重大歷史事件,畫既畫唔係打仗呀,打日本人打洋鬼子,就係d大粒佬開會呀之類...有d畫到個天仲係鮮紅色既,嘩,鬧鬼咩!

過濾左d內容,只係睇場面構圖既處理,都係相當有價值既。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚