Blackbird Fly

我喜歡攝影沒錯。
也不是近年時興數碼單鏡反光機才發生的事。
不過,我攝影技術唔算好。數碼相機出現前,所有有關攝影的事,我一概不知。
但不代表我唔會影,細個果時我係會搶住左阿娘部機來勁影的,事實上係有d浪費菲林。

數碼化是一件好偉大既事,而數碼化之後仲普及化就更加偉大了。因為,我呢種成日扮麻麻地有錢但其實好鬼窮既人。晌若干年前就可以自己擁有一部相機,仲唔駛買菲林,而且唔駛晒相,因為有d相如果影得衰,我會凝住影相舖既人會取笑甚至恥笑我。咁樣,我多左好多機會去學點樣影得好些少。

用過數碼相機,累積左少少攝影知識,就唔怕浪費菲林了。

最近除左攞返阿爸同阿媽既已故好友既相機出來檢查攞去清潔諗住攞出來影下之外,仲有幾部相機相買來玩下。其中一部係blackbird fly。




呢部嘢我都唔效果上同其他lomo有咩分別,但係佢可以影24x24mm/36x36mm,睇見兩組數字都知係正嘢~~嘿~~正方型相既構圖好好玩的,好想試~~ 

嗱,有時用下呢d機,我先可以話俾人聽其實我好藝術既,咪以為我冇藝術家脾氣就以為我普通料!

同埋唔好問我呢部機咩野spec,sharp 唔 sharp,你問我部機型唔型我反而會答得好快!

影到咁sharp想割喉咩?

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚