恐嚇

http://liuyuen4.blogspot.com/2008/09/google-chrome.html <--- 呢一篇,係我2008年9月初post的。

原來係9月尾,出現過一堆留言,留言其實只有一個,不過重複地出現,即係「炸」,但又唔係好炸.....好快就scroll到落盡頭,令我好生失望。

感覺上,留言有少許恐嚇成份,不幸地,隔了一年,我才看到。真係死左都唔知咩事!

你好!!!!!!!!!!!!!!

请你不要将与你无关的人的名字写在网上,既然在中国内地工作,就要遵守中国的法治,希望你尽快将别人的名字删除,我们将保留法律权利,谢谢。

中国人


留言所講既野,我完全唔明。
- 與我無關的人的名字,究竟係邊個呢?同我無關我又做乜會寫在網上呢?
- 網上係指咩呢?係咪呢個BLOG呢?
- 在中國內地工作?當時我乜都無撈喎.....

我只聯想到前珠海分公司的事情,我晌上面又好似無結怨,又沒有什麼不滿,更加無寫出來...
恐嚇我,只會讓我更加想爆料!

中國人恐嚇中國人....靠~~~
都唔緊要,咁你都要講清楚D吖...

唉...中國人,有時做野就係咁沒頭沒腦什麼的...幾時先真正超英趕美?

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚