小貓咇咇

話說廖老師唔知幾時開始成日都話要搵多隻貓仔返來陪下虎bi...

最後,大概六月中既時候,就接左一隻B返屋企了。

呢隻B本來已經被改名,但係因為被批很娘,所以我又再同佢改一個。(而好娘果個名,我唔記得左了)
佢返到來屋企已經唔驚,好活潑好百厭,仲跑得好快。既然你跑得咁快,就叫你做咇咇啦!
咇咇貓,哈哈!



咇咇熱愛攝影,一攞部機出來就望住個鏡頭!
咇咇熱愛睇電影,成日坐正晌個電影前面...D人一郁仲會撲佢。其實我很擔心,因為屋企部電視係我供的,連冇嘢做果段日子都唔例外,一部同我共患難的電視機,花左爛左壞左點算?
咇泌熱愛我部電腦,記住只係我部電腦...成日坐晌我個MON前面,MOUSE CUSOR去到邊會跟到邊!然後會撲,同樣我也很擔心!另外佢太喜歡坐上我NOTEBOOK個KEYBOARD上面,賴死唔走。

咇咇和虎BI會讓我精神些開心些,其中一個原因係,我叫佢地個名,佢地會好用力咁回應你。

其實,我對人的要求也不過如此。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚