再見不再見(三)

《再見不再見》的系列我知道其實沒有甚麼人看(根本這個BLOG從來就沒甚麼人看),而這篇跟上一篇隔了二十日才刊出(還被評為呃POST),不過我其實還會寫的,還想好了寫到甚麼年代。只是這篇其實已經是預先寫好,等到5月23日才登出來。

是為了紀念這位舊同學,她的生日,5月23日。

關於這段跟這位同學的事,其實早在04年已經寫過了 -第三個一百八十度的遺憾(上)

當年二年級為什麼會跟這位同學特別好,回想起來我當時的選擇機制實在簡單得可以。
就係上回講到當時剛剛開學,發覺好似唔見左D野咁,意識到曾經有個人對我來說都有一個位置的,而依家唔見左,好自然就感到缺失。為左填補呢一個缺失,有一天行樓梯上課室時,我就由我隔離果位女同學開始,順序咁向後Scan,直至搵到一位「嗯,就係你了」的人。唔駛Scan好耐,scan到第二個就係了。而咁巧合,返課室時,佢就坐我後面,好自然,我一有時間同埋冇老師晌度時,我就不停的搵佢傾計,而唔可以傾計時,唔怕,我唔知點解會有好多紙仔寫字條,寫既多數係約佢小息去玩。

只係約佢一個人實在太著迹,所以我同時都會約多幾個女同學一齊的,而坐我側邊四周圍的,都是女同學,而且佢地都幾可愛的,實在相當方便。就係咁,果一年我係跟果位女同學是相當密切,而且每天必定借頭借路即使寫好左家課冊都會打電話去佢屋企同佢對一次我有冇抄漏。

當然,好景不常加好景不長是我自小已經要面對既野,之後發生既事可以睇返我04年寫果篇,小學畢業後我已經廿幾年沒有再見她。初中年代我還有寄生日咭聖誕咭給她(嗯,我有請她寫紀念冊,不過也是找同學轉交給她,她寫了地址。) 而從那時開始,我認識了一個諺語,就是「如泥牛入海」。我唔知蠢事我做了多久,總之就是不短就是了。

畢竟,我不算很聰明。




再見?不再見?這生都不會再見的吧。

祝不知在哪兒的她,生日快樂,生活幸福愉快。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚