再見不再見(二)

繼幼稚園後,升小學了~~~

小學時代:小一時其實唔知點解,唔覺有跟同學一起相處玩耍的印象,跟幼稚園時一樣我只記得一個同學的名字,又是不知道為何會記得,我甚至沒有跟她說過一句說話,記得可能只因為班上排隊時,她站我旁邊,而她很幸運地,成為我第一個長期拖著手的女孩子,拖著手上課室是老師要求的,當年唔識野,仲覺得老師搵我地笨,依家想搵隻女仔手拖下其實好花心思,唔知呢D係咪叫折墜。

呢位同學,雖然我拖左佢成個學期,但係我從來冇同佢講過半句說話,當然「再見」都冇講過,咁當然係冇再見,而且係升小二已經冇再見。冇錯,就係晌我矇查查之下,呢一個同學就唔見左。
同埋,唔好意思......我仲係升小二後,發覺好似唔見左D野咁,我先至意識到曾經有個人對我來說都有一個位置的。

唉,當年小小年紀已經突顯到人類天生既劣根性:有既時候唔知珍惜,冇左先知重要。




由於小學都讀左六年,我怕寫寫下又好長,松山兄又會妒忌我長,所以小學篇都係拆開來寫!

「再見」

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚