中環 - 真相大白

上一篇,我POST了一張IFC既相,加一條九唔搭八既LINK,令到大家都唔係好明唔係好知我究竟想點。有D朋友話唔明,有D朋友唔明但係唔敢問,有D朋友扮明,有D朋友好耐冇來,有D朋友根本從來冇深究過我寫既野。以上既,我全都知道,全都理解;唔緊要,明既。

嗯...對於唔明唔知我上篇究竟做緊乜,係正常的。
嗯...咁我唯有...解釋一下,實情係...我近幾個月...每星期有兩晚都會在中環上課...有時抬頭望見D境,我會隨影(隨便地拍攝)一下,上一篇果一張,我影完後當時覺得好有氣氛,上星期我抄返相機D相落電腦度開來睇,發覺其實又冇乜料到...咁我咪入LIGHTROOM執一執,執完覺得唔好浪費,咪POST落個BLOG度,咁我又暫時諗唔到寫乜,咪求其搵D野加入去。

因為成件事係冇理由的,所以大家的而且確係唔會明的。

好,其實中環既相仲有D的,順便又POST下出來,不過真係好普通無睇頭不只,其實仲幾肉酸的...各位影相高手,見笑了。

立法局氣氛真係幾浪漫,可惜一諗到立法局入面D人就破壞晒D氣氛。


填海填得好出了...............

國際金融中心既地位...咪又係咁...自從見呢一座既落成後,貧富懸殊好似越來越嚴重。

至尊寶廣場果位至尊寶......連佢都睇唔住滙豐了。




另按:有朋友問國金天台係咪真係上得去,幾年前我有個學生話上得,而我亦聽好多人講係上得,不過我自己冇証實過呢件事。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚