Aunnal Leave

話都冇咁快,五日年假就咁就晌三月尾前清晒,好似呢D連放既假,以前想請其實好大件事,先要搞掂公司D野,步署好晒先好申請,如果唔係俾老闆叉能廚到爆,面懞懞就費事啦...

今次有個所謂長假其實好意料之外,本身我知道呢間新公司係要三月尾前要清晒D假,而我呢一個早輪都唔知自己過左試用期既人,都估唔到原來我係有五日假咁多!咁多日本來應該去下旅行,但係......因為太多原因,呢一個假期係點都去唔到旅行的了~~~

第一,假期來得太突然......老實講,對於我來講...呢個唔會係理由,我係夾硬加多個PT...以我既生活狀況,基本上行開一二三四日,都應該冇人會察覺到,係呀,存在感實在係好低,唔會有人發覺唔見左我。
而我,去旅行旨在輕鬆遊樂,唔需要太多體貼既安排,呢一種既來之則安之既隨機性既生活習慣,好適用於我一個人既時間,同時,家人朋友係唔會見到我呢一種生活既......有其他人,我係唔會完全randomly做決定,因為對其他人來說,咁樣實在太過耐人尋味,或者可能覺得太刺激!
就係我呢D可能突然會去其他唔同地方過幾日而唔需要任何準備既人,「假期來得太突然」係無法成立的!另一個原因冇去旅行係因為...

第二,就係因為冇錢!呢個原因,真係可以令到呢一篇BLOG唔駛咁長氣來呃字數耍各位讀者的~~{本來有下文的,但係我睇完後......自己都接受唔到自己寫左D咁既野,所以刪左,算...}

講返其實我呢幾日有咩節目!我除左可以每日同周家小姐相聚到日上三竿之外,仲去左馬灣,睇左好多書,又去左深圳畫家村買左D好平既畫布,呢幾件事,都有可能出現於來緊既POST,以便我呃post之用!

謝謝!

明早又要返果一份雞肋工了~~好地獄。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚