年廿八

年廿八,我以為有得放早,不過原來呢間公司唔興的。係喎,早前D聖誕大除夕,都冇。滿以為有既野其實都係冇的,呢一個滿以為,顯然又係我太天真所致。

因為家姐過來,所以放左工就返屋企食團年飯。

舊同時們本身約去飲野,但係後來龍哥伉儷同二公子及VICKI約去行花市,本來都唔知點...不過飲野果度居然仲早過行花市,而且我唔想飲咁多,所以就先飲一轉坐一陣,就過花市。

飲野果度有久違了既RYAN,仲有海之子,新年前能見一見他們真係好開心架~~不過真係好快就要走,惟有下次再GATHERING啦~~

行花市,主要係想行走D霉運。

想來,呢一年真係完全折墮,做咁多年人,最仆街最折墮都真係算係今年,好彩寫呢篇BLOG時,仲有唔夠廿四小時就會過。
今年諸事不順,先在工作上完全失利,再得罪了不少人,做甚麼衰甚麼,十分經典。
二公子話佢今年衰到貼地,我話我衰過貼地,衰到陷入地下...
我諗返...黃大仙確係相當靈!好既靈唔靈我唔知,不過醜既真係靈到我自己都覺得好醜!

VICKI話行花市可以行走D衰運,仲會過俾人。我覺得,佢講得好黑心!不過,我又好鍾意!看來,我開始有做出一番成就既條件了!

原來年廿八果又,係1月23日!哈哈哈!1.23去行花市,咁橋既?

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚