二零零九,計謀始動。

送走「驚心動魄,二零零八」,踏入二零零九。

我新年願望唔會係世界和平,呢個世界每一刻每一秒都有人祝願世界和平,但係世界都仲係一D都唔和平,唔駛講到世界咁遠,你依家睇下你100呎範圍以內,可以已經有好多小型戰爭發生緊。與其祝世界和平,不如先同身邊既人建立和諧D既關係先。

所以,我唔再扮偉大,要個世界點點點,我都係自私D,搞掂自己D野先,我諗,我自己好,先至有資格插手其他人甚至個社區,社會,國家,地球,太陽系,銀河系以至全宇宙(係咪宏觀過頭呢?)...既野:

1. 可以安排到時間做適量運動,呢樣昨年情況已有好大改善,今年要KEEP住之餘,再令自己健康D!

2. 保持充足休息,自從轉左新工後,因為要返好早而我又決心改左遲返工呢個習慣,所以我早左些少訓同埋KEEP到早起身,呢個會KEEP住,另外,原來我一直睡眠質素好差,因為有人話我知原來有發夢就即係個腦冇休息,咁我好似晚晚都有發夢,咁就即係好差喎,我唔知點樣可以令自己唔發夢,不過,「訓得好」都當住係今年其中一個目標先啦。

3. 節流,由於我一直以來實在太大洗,冇辦法啦,骨子裏始終都係偽富家子,對錢既概念好薄弱...不過今時唔同往日,屋企環境有改變,而昨年既環境亦令自己意識到唔可以咁樣,所以今年洗錢既態度會有改變,真係要慳D洗囉,不過唔代表我再扮唔到富家子,我要我洗既每一分每一毫都要有相當既價值甚至超出本身價值,唔可以洗左錢但人地仲以為我CHEAP。

4. 開源,淨係節流係唔可以既,我仲應該諗多D方法去擴大收係來源,依家除左正職仲有教畫,教畫果度應該仲可以搵多D錢,另外之前構思既野可以具體做D野,呢一方面只要正職穩定下來,唔會再惹太多麻煩咁就可以開始了。

5. 早日有幸同淫詹飲茶,講起話我既願望都係同好多男人一樣要媾盡個世界D女,點知佢一句就鬧我:「好心你咪扮野啦!其實你心裡面都係追求一份真摰既愛情,唔好晌我面前扮浪子啦!」淫詹一句踼爆實在過份,我話佢佢咁話我,真係好悲囉,佢話係好慘架,扮壞人扮唔到俾人話其實真係仲慘過做壞事俾人指責喎...

6. 又係淫詹,佢話睇左幾年燎原誌到今時今日仲會睇到我講D陳年往事,仲要遊走虛幻同現實之間,有時唔係好明,同埋真係睇到火滾喎...我都明既,又真係好悶既,所以今年開始我希望我唔會再寫果陣時既野,而其實我亦真係冇理由要再寫。而我,又諗其實都應該俾多D新元素入黎,我暫時都係諗到,晌度寫情色篇...即係寫咸故,以回應同埋滿足好似淫詹呢一類忠實長期讀者既訴求。

7. 最後我都希望有野唔駛做,老細又吹我唔脹啦。

嗯,寫住七個先啦,照舊我寫既野都係吹水同認真之間,以上咁多樣野有D我會認真做,有D我都唔知點做。睇完算啦,我唔想激親大家,嘿嘿~~

留言

  1. 真係多謝你咁記得我講o既說話, 連'遊走虛幻同現實之間'寫得返出來!期待你的咸故...!!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚