隨寫 16-01-2009

最近少了寫blog,因為真係好多野做...

- 過多三日又要搬屋了,基本上由上星期五搬運公司俾左紙箱我地開始,一有時間我就會pack箱。

- 晌執緊野間屋立立亂既情況下,舉行了最後一燒。有些舊同事...係第一次亦都係最後一次去我間屋...

- 好彩呢份工唔算太忙,如果唔係一定好似前年咁死火...(嗯...仲晌返工時間寫blog...)

- 執屋時發覺有d物件無論如何都係唔會丟的...

- 上網search搬屋checklist,原來..來來去去都係同一份...

- 跟家姐講checklist,佢話駛乜checklist...呢個我同意...因為我地屋企人做野一向都心裡有數,應變能力又高...。我發覺出來做野咁耐,學得最多就係乜鬼都整份checklist...好似好有planning咁喎...

- 又再講出來做野咁耐,真係搬office同搬屋都搬左唔少次,基本上係一至兩年一次...前公司唔係香港搬就珠海搬,一係就擴大office...自己屋企就已搬兩次,今次係第三次...早年...我成日諗如果搬得專業d,幫人搬office唔知有冇得做...不過市場又好似好細咁喎...事實上我覺得我有潛質做relocation expert。上次同家姐講...佢唓我..

- 早兩個星期見到細我廿幾年既小表弟,我見親佢都會問長問短,因為佢講野太有趣而亦因為我平日生活太悶所致。我問佢學校有冇靚女,佢話有個超級靚,我又問佢咁你有冇諗住追佢,佢話等18歲先...我話,等到18歲就俾人搶左架喇...我又問...咁除左佢仲有冇其他靚女,佢話有,仲係晌佢個排行榜頭三甲內...我問佢個排行榜有幾多人,佢話30幾個,係佢班入面人數減一個,我問點解減一個,佢話果位同學太樣衰,排除在榜外!細路真有趣!

- 呢排既天氣,終於似番冬天。而我真係有凍既感覺。

希望大家保重身子!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚