上學去

其實,早在我做無業遊民日日晌屋企做二少爺其間,我已經在機緣巧合同埋鬼使神差既情況下,報讀一個有關所謂資訊科技系統保安既短期課程。

老老實實,講有興趣其實我真係冇乜,不過試問細個讀書果陣有幾多科係有興趣吖...揀呢個課程黎讀其實有幾個原因...

第一,我做人既宗旨係晌邊度跌,只晌邊度爬起身,當日俾人叉能廚我公司D Security做得唔好之後,就被一連串事件追擊,沒有反撲餘地,依家真真正正有呢d course上,叫做補番自己不足之處,又可以滿足下自己果個意氣用事唔服輸既心。

第二,聽講呢一個course個認證考試,攞到個資格之後,人工就唔會再係依家呢個level,咁...既然好似好有錢途咁,一讀無妨,識多d野又無壞既。不過個試係超難考,我其實都冇乜信心~~

第三,個course唔算貴,雖然成日話想轉行,不過都唔係今日話轉聽日就轉到,搵d同之前做既野有少少關係,但又有d唔同既,一來可以習慣返讀書,二來學d少少跨domain既野,都叫做拓寬下自己,有多幾把刀用。到第時讀個堅d既course都唔會話一時之間讀唔到吖~~
(不過我發覺呢個course都已經好堅,好多野讀囉)

講到尾,呢一年來發覺唔攞d認證呀,資格呀真係唔掂,幾年前仲有人同我講「駛乜讀書丫,跟住我做野咁多野學,咁咪得囉」,而當年就因為跟住佢做野好鬼忙而放棄左讀左一個學期既學位課程,雖然呢幾年做野都真係好多野學,但出來搵野做,唔買d證書來呃神騙鬼,就真係做鬼都唔靈囉!真係後悔也來不及。

希望讀左個course,將來真係會有用啦!

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男