調節

當日,辭工百般原因之一,因為覺得自己其實不是自己,休息一下和改變環境理應可當做實驗咁,睇下會有乜反應。算是當係認識自己既過程,我常覺得,有些事你平時唔做,咁應該有D野你係唔會知道的。

我最近諗,其實一直以來果個我,係一個乜野既人,咁,個果自己,又有幾自己?

點解會有D咁既諗法?我諗係因為最近的工作上的體會。

呢份工,老實講,點樣比較,講辛苦程度都同之前果份無得比,實在係游刃有餘,而且工作量算係很適度,唔會太忙又唔會太無聊。不過,總覺得,欠了些什麼,還未是一份完美既崗位。

當然,我唔會咁唔知足咁仲晌度嫌三嫌四,而我亦暫時覺得很不錯,亦會在工作時間內放入投入度,不過講唔上會有火囉!講到尾,就係覺得做唔到自己囉。我自問做事很獨立思考,做事算很妥當,連上司也是認為他可以很放心。不過,佢放心還放心,有時都有些工作上的意見,其實這樣亦實在很平常,不過,以我今時今日,又會覺得有些少不爽。始終,我這份人,算係「好唔話得」,又唔管得!

當然,其實好多人都應該係好唔話得,不過由於要開飯,所以就算好唔話得,都要變得任話都得。

我諗,暫時我會咁做:我將自己分出來,返工時要做返一個唔係咁自己既自己,放左工就做返自己,以前果份工,工作就是生活的大部份,唔可以用時間來分割得好清楚,依家果份,時間算係穩定,咁應該可以做得到。咁,我返工都係正正經經,搵果份糧,來養果一個胡鬧又古怪既自己,係呀,我成日覺得我依家都仲係做唔到一個百份百既自己,成日扮人地想我做果個自己,我諗,真係要慢慢調節返。

不過,其實,我仲發掘緊,被抑壓左好耐果個自己。

P.S. 我又諗....我其實咁既性格,之前點解可以晌前公司生活近七年呢?

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男