變節金剛

星期日四爺叫我出泥同佢搜羅NOTEBOOK一部,其實佢話佢唔做MAINFRAME唔識PC D野,我呢一個連自己做緊乜都唔知既小混混又點會識呢?買電腦,好簡單,用我老闆既三字真言:平,靚,正!係咪好廢呢?哈哈!

旺角睇完一大輪,最後返去又一城睇,其實我全場都冇俾D過乜野意見,反正部部差唔多,即係搵女朋友咁,自己鍾意咪得,唔駛理佢乜野CONFIGURE,唔駛理自己鍾意D乜架,係人地問你你先至要作D理由出來之嘛...佢快LOR,多RAM LOR,STABLE LOR,樣靚LOR,外型贏晒LOR....你諗真D係咪?其實好多情況,你都係覺得:我鍾意LOR,就係咁之嘛,好多時買野,買之前,一早已經揀定左啦!
由於我其實都唔駛俾D乜意見,我就自己四圍睇,睇到D 50吋大電視播緊導火綫TRAILER,發覺好多戲未睇,咁阿四爺落左ORDER後,我就去左戲院睇下有乜場可以睇!本來我梗係想睇導火綫啦,但係要成十點幾先做,睇完好夜都唔緊要,重要係我要等到十點幾我就真係返屋企瞓一陣再出都得,咁我就再睇下有乜做啦,見到變節金剛..唔係..係變型金剛先至對...我未睇,咁就趁出左街就順道睇埋佢先收隊返屋企,不過四爺要回家照顧祖母,咁我就自己一個睇!一個人睇戲的好處是,即使場戲好FULL都好,都相對容易揀到位!

講番套戲,視覺享受一流,本來諗住只係睇電腦特技,原來劇情都不錯,而且有很多好笑的情節,娛樂性豐富,兩粒幾鐘係相當抵的!睇變型金剛,就諗返起以前住樓下個小學同學,佢以前有本變型金剛集圖冊,同埋...男主角個樣幾似佢......
劇終前大黃蜂要求留在主角SAM身邊,我心諗梗係要啦,成$4000蚊美金買架喎...佢走左去點算...即係我屋企架歌露娜,如果有一日出左去打交以後都唔返黎,你話點算先?係咪?我有俾保險呀之類架!不過,唔知阿SAM會唔會有一日發覺養大黃蜂好貴,又要入油,停車場牌費保險,而叫佢扯咁呢?

又唔知點解,成日就硬係諗起「變節金剛」,唔知係乜?係楊學德先生的漫畫創作,刊於《標童話集2之消滅九龍》,有興趣請到書局打書釘,或到我家借閱!對,我專係買呢類無聊書返屋企的了!

留言

  1. Nin hao, wo de peng you!!
    Wo shi Zi Li ren:)

    回覆刪除
  2. Nin Hao, wo diu goat nie ar.
    Wo shi Chung Guo ren.

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男